poldep (45)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Vertel ik later.
|
Dare2dream (36)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Vertel ik later.
|
barboring (43)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Zelf ben ik gezellig, lief, een beetje een dromer, maar je moet iets te dromen hebben;) Het liefste kom ik de man van mijn leven hier tegen, dan ben ik helemaal gelukkig! Mijn leven mist toch iets en dat kun jij weleens zijn.
|
Ieniemini (38)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Ik ben al zolang vrijgezel zodat ik al niet meer weet hoe mijn laatste vriend zijn naam was haha. Oké dat is een grapje, maar al een aantal jaren nooit meer iemand in mijn leven gelaten en persoonlijk vind ik het hoog tijd om weer een start te maken.
|
ekstreem (33)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Vertel ik later.
|
Lotje0ptie (36)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Vertel ik later.
|
aloeveraa (45)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Enkele jaren geleden ben ik gescheiden en nu komen de kriebels weer hoor. Ik ben ook te jong om al als een non te gaan leven, ik moet er niet aan denken. wat ik wil is volop genieten, vaak klaar komen en nieuwe dingen proberen.
|
Bionda (63)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Ben een tikkeltje eigenwijs maar zelf vind ik dat een goede eigenschap, ik maak graag eerst mijn eigen besluit over dingen voor ik met de rest mee loop en dat verwacht ik ook wel bij een man, eerst zelf maar eens kijken en mee maken voor je een mening vormt.
|
RoxanneX (23)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Hoi hoi, Het is wel lekker om eens een keer niet alleen de dingen te moeten doen. IK ben nu al weer aan de zomer aan het denken. Lekker genieten en weg, maar alleen heb ik niet zo veel zin in. Het fijnste zou zijn als ik dan lekker met een leuke man zou kunnen genieten van vakantie of zo. Ik hou van uitdagingen en ik vind het ook leuk als we een beetje aan elkaar gewaagd zouden zijn.
|
Felize (26)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Eigenlijk zou ik best een vaste vriend willen hebben, alleen weet ik niet of iemand daar voor te vinden is. Dan kunnen we samen van elkaar genieten en elkaar ook wat vrijheid geven. Niet samenwonen maar eerst elkaar beter leren kennen. Zo heb ik het in gedachten..
|
nadinetje (27)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Leuk zorgzaam grappig. Ik ben nieuw hier. ik ben dus erg benieuwd. Op zoek naar een leuke vent
|
Bloeiibloem (39)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Ik sta in de bloei van mijn leven, ik zou echter heel graag iemand aan mijn zij willen hebben om leuke dingen mee te delen, dat is de reden waarom ik hier ben aangemeld, wie niet waagt blijft maagd :p
|
Jongevlam (29)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Ik woon sinds kort samen, het is zo niet wat ik mij ervan had voorgesteld. Hij is de hele dagen weg met vrienden op pad en ik zit maar een beetje naar die tv te loeren. Als hij een keer weg is zoek ik iemand die me warm komt houden.. Wil niet nu al eenzaam zijn.
|
gekkesuus (34)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Ik kan hier wel een heel verhaal neerzetten, maar dan vind ik chatten gezelliger:)
|
mooiwonder (31)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Ambitieus en een harde werker maar geniet van de lekkere dingen in het leven.
|
Stresskipkop (48)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Laat graag aan mezelf sleutelen maar ben toch mezelf =) Zoek een man die me neemt zoals ik ben
|
Lovelifss (55)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Ben op zoek naar een leuke, gezellige man. Mannen met mooie, sprekende ogen zijn welkom om te reageren.
|
dance0 (33)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Vertel ik later.
|
Buttercup (48)

Vrouw zoekt Man Treebeek
omdat de kwetsbaarheid die we misschien tentoonspreiden
met respect voor elkaars identiteiten
geen dingen gaan doen die ons spijten.
Een mogelijke weg naar intimiteiten
zonder stommiteiten.
|
hotiii (36)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Vertel ik later.
|
Clautje (27)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Lieve romantische mannen opgelet. Ik ben op zoek naar jou! Hou jij er van om samen lange wandelingen over het strand te maken, te genieten van de zons ondergang of juist samen met een lekkere picknick mand te lunchen in de duinen? Dan ben je bij mij aan het goede adres. Ik hou er van om jou in de watten te leggen en samen te kunnen genieten van elkaar en ook met elkaar. Lijkt mij leuk om je beter te leren kennen. Xxx
|
Lipgloss (37)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Voor mij hoeft er niet gelijk een vaste relatie te komen, ik had zelf in gedachten om eerst elkaar beter te leren kennen en dan wat de toekomst uit gaat wijzen merken wij wel.
|
Levensgenietergeniet (30)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Een levensgenieter zoals ik ben, moet ook echt genieten van het leven. En niet de hele dag saai op de bank zitten.
|
nana (35)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Op vakantie gaan is echt mijn ding, zodra ik niet hoef te werken voor een week lang zou ik het liefste gelijk al in een vliegtuig willen zitten, op weg naar de zon. Het lijkt me dan ook leuk iemand te ontmoeten die van reizen houd.
|
Tallie (51)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Vertel ik later.
|
noeppie (52)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Voor mij is dit de eerste keer via een datingsite en ben benieuwd wat ervan komt, maar ik zie het wel. Ik heb geen bepaalde verwachtingen, wil gewoon eens zien of er leuke mannen happen!
|
Jaaaalina (40)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Vertel ik later.
|
GerdienD (21)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Zie ons al samen bij de haard zitten met een gaasje wijn, gezellig keuvelen over van alles en nog wat en zinspelen op wat ons allemaal te wachten staat als we met elkaar een relatie aangaan.
|
stippelbeestje (36)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Lief, ongeduldig, onafhankelijk, zorgzaam, en zin in nieuwe uitdagingen
|
S1m (48)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Benieuwd wat ik hier zal vinden. Weet wat ik wil verwacht dit ook van jou
|
Abbie (45)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Mijn ex heeft mij een maand of 6 geleden aan de kant gezet voor een ander. Het verdriet zit nog diep en hoop iemand te vinden die me komt troosten.
|
Toekomstplanner (54)

Vrouw zoekt Man Treebeek
Nee, ik ga het niet hebben over mijn heftig mislukte huwelijk! Ik ga hebben over mijn toekomstplannen
|