NayaASAP (53)

Vrouw zoekt Man Temse
Ik ben een gezellige zelfstandige dame die houd van romantiek en gezelligheid.
|
Sylvh (54)

Vrouw zoekt Man Temse
Hmmmm iets over mij..? Ik ben een heel eenvoudig en simpel persoon, draag graag jeans, sexy lingerie en drink graag een drankje op zijn tijd.
|
noenalo (21)

Vrouw zoekt Man Temse
Jij zou het neusje van de zal moeten zijn als het om de liefde gaat. Zelfverzekerd en geen uitdaging uit de weg gaan, dat is wat ik in je zoek. Ik zit ook zo ongeveer in elkaar en denk dat we een mooie aanvulling op elkaar zijn.
|
Tmra (42)

Vrouw zoekt Man Temse
Ben altijd druk in de weer met het huishouden en mijn werk. Wil buiten de sleur van het dagelijkse leven flink uit mijn dak gaan.
|
Sally (41)

Vrouw zoekt Man Temse
Een nette man is wat ik zoek je mag best een grote mond hebben maar een klein hartje. Dat is echt wat bij mij past. Je weet hoe je een vrouw moet verleiden en doet dat op zo een manier dat er niet om je heen te draaien valt. Dat lijkt mij wel wat dus doe je best!
|
Knuffiejj (44)

Vrouw zoekt Man Temse
Vertel ik later
|
cindylovs (28)

Vrouw zoekt Man Temse
Bij mijn ouders is het thuis altijd een dolle boel. Dat is wel iets om rekening mee te houden. Gezelligheid en film kijken daar hou ik wel van. En als daar een gezellige man bij gaat zijn dan is het voor mij helemaal compleet.
|
ekstreem (33)

Vrouw zoekt Man Temse
Vertel ik later.
|
jolanda8777 (46)

Vrouw zoekt Man Temse
Ik zoek een echte romanticus
|
Sculyyy (50)

Vrouw zoekt Man Temse
Hahaha lijkt wel een veemarkt zo, maar goed, ook ik zal me laten zien en keuren. Vraag maar raak. En ja leuke en aardige mannen hebben de voorkeur natuurlijk.
|
Zuszo (37)

Vrouw zoekt Man Temse
Vertel ik later.
|
patriciax (25)

Vrouw zoekt Man Temse
Doordat ik 3 broers heb voel ik me thuis vaak aardig alleen, daarom ben ik ook vaak buiten de deur te vinden. Maar een liefdevolle arm om me heen zou me ook wel een keertje goed doen.
|
Flopsieeh (47)

Vrouw zoekt Man Temse
Diana is mijn naam en ik ben van alle markten thuis tenminste zo zeggen ze dat toch. Ik ben altijd met mijn werk bezig, maar nu wil ik ook tijd maken voor een lieve maar vooral ook romantische man in mijn leven om samen leuke dingen mee te beleven.
|
Rianneisklaar (70)

Vrouw zoekt Man Temse
Ik stop ermee, dat is wat mijn ex zei. Ik vroeg waarmee, toen zei hij met ons huwelijk. Dat is het nooit geweest zei ik tegen hem, want je hebt nooit maar enige interesse getoond in me na de geboorte van onze zoon.
|
Karingogo (44)

Vrouw zoekt Man Temse
Ik ben Karin en ik zoek een serieuze date. Ik weet dat ik er goed uit zie maar ik laat mij heel snel gebruiken. Dat wil ik niet meer, ik wil heel graag iemand die mij gewoon neemt zoals ik ben.
|
lalala (35)

Vrouw zoekt Man Temse
Ben een jongedame met het hart op de juiste plek
|
Saaaiiiheid (33)

Vrouw zoekt Man Temse
Vertel ik later.
|
Jitske (49)

Vrouw zoekt Man Temse
Hey, zijn hier leuke mannen aanwezig? Dan ben ik op zoek naar jou. Gezellig praten, boswandeling, lekker eten, langs het strand wandelen, kaarslicht, open haard,... noem het op en ik hou ervan. Ik ben een eeuwige romanticus en droom nu dus opnieuw van die man die mij doe wegsmelten en knikkende knieën geeft.
|
Maatjegezocht (35)

Vrouw zoekt Man Temse
Al jaren word ik best vaak gepest om hoe ik eruit zie, natuurlijk weet ik dat ik niet de slankste ben of geen model, maar maakt dan mijn hart dan ook minder?
|
ShaSha (48)

Vrouw zoekt Man Temse
Vertel ik later.
|
Smoorverliefd (42)

Vrouw zoekt Man Temse
Vertel ik later.
|
Klaartje (52)

Vrouw zoekt Man Temse
Wie zegt dat de polder saai is en dat er niks te beleven valt, ik woon er en ik ken er genoeg plekjes waar het dan wel heet kan worden. Wil jij die ook weten dan moeten we ze samen maar op gaan zoeken en kijken of daar onze klik ligt.
|
Buitenbeeentje (28)

Vrouw zoekt Man Temse
Ik ben altijd een buitenbeentje geweest. Dat heeft mij echt onzeker gemaakt doordat ik altijd overal als laatste werd gekozen met sport maar ook als al mijn vriendinnetjes een vriendje hadden liep ik er maar een beetje bij. Ik heb er wel van geleerd want ik weet dat ik er best mag wezen, alleen de juiste man ben ik nog niet tegen gekomen. Eens kijken of ik hier iemand kan vinden die wel ziet dat ik het waard ben.
|
charel (28)

Vrouw zoekt Man Temse
Gezellige lieve spontane meid soms verlegen zoekt leuke lieve jongen om wat mee op te bouwen
|
Wildmom (36)

Vrouw zoekt Man Temse
Vertel ik later.
|
DuckyFace (28)

Vrouw zoekt Man Temse
Ik ben zoals ik ben en als ik met respect behandeld wordt dan doe ik dat bij jou natuurlijk ook. Ik ben zelf wat onzeker over mijn uiterlijk maar ik weet wel dat dat niet de enige is waar alles om draait. Ik zoek een man die verder kijkt dan mijn uiterlijk dan zou ik je echt wel beter willen leren kennen.
|
Smileymore (45)

Vrouw zoekt Man Temse
Je zult mij nooit chagrijnig zien of dat ik nukken ineens ga hebben, vrolijkheid brengt het beste in mij naar boven. Hopelijk kan ik ook een hoop humor met jou beleven, dat zou ik geweldig vinden!
|
Kimmmiiii (45)

Vrouw zoekt Man Temse
Zoek een lieve man die mijn leven wat meer kleur geeft, samen gezellige en leuke dingen doen. Beginnen met een drankje ergens en dan zien hoe de avond uitpakt bijvoorbeeld.
|
Anastasia (31)

Vrouw zoekt Man Temse
15 jaar geleden ben ik hier komen wonen en het bevalt mij heel erg goed, ik heb mijn studie en mijn werk, vrienden, wat wil ik nu nog meer? Nou dat zal ik jou vertellen, een vriend in mijn leven zou ik helemaal te gek vinden.
|
viluxe (34)

Vrouw zoekt Man Temse
Voor je het weet ben je alleen nog maar druk met vanalles in je leven. Ik vergeet soms de leuke dingen en ik merk dat ik ook heel erg toe ben aan een lieve man in mijn leven. Laten we beginnen met een drankje samen!
|
Praatgraag (27)

Vrouw zoekt Man Temse
Voor een goed gesprek ben ik altijd wel te vinden, zo leer je elkaar in ieder geval goed kennen.
|
ann1 (57)

Vrouw zoekt Man Temse
Gescheiden en alleen, vooral in het begin gaat het nog wel, maar na der hand de jaren verslijten heb je toch af en toe behoefte aan een knuffel of een kus. We zijn nu eenmaal niet op de wereld om altijd alleen te zijn.
|