pixymama (53)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Vertel ik later.
|
Clovergirl (25)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Hi, romantisch ervaringen op doen, als single jongedame ben ik veel bezig geweest met school. Ging ook wel uit met vriendinnen hoor maar ja soms kost het gewoon wat tijd om die leuke jongen te vinden, maar ik ben er dus omdat ik echt wat meer wil doen, wat meer wil genieten. En dan vooral met iemand die romantisch is, oke klinkt erg duf misschien en saai.. Ben wel benieuwd naar die ene leuke jongen.
|
SweetOcean (48)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
rechtdoor zee en neem geen blad voor mijn mond, niet in mijn werk en niet prive. Als er iets is waar ik het niet mee eens ben dan zeg ik het ook gewoon en daar kan niet iedereen tegen. Nu zou je toch denken dat er ook wel mannen zijn die zo zijn en er van houden dat een vrouw ook zo is .Maar de meeste zoeken schijnbaar nog altijd een volgzaam type. Er is een plek waar ik volgzaam kan zijn als je mij goed aanpakt. En nu wil jij vast weten welke.
|
Karinzoektplezier (34)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Samen gaan wonen met mijn vriend bleek toch niet helemaal top. Zijn vrienden zijn hier regelmatig en spreken alleen maar Fries onderling, wat ik dus niet spreek. Nou, dan ga ik mijn eigen pleziertjes wel zoeken.
|
Jacobine (29)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Hallo iedereen, ik ben een lieve meid, ben openhartig, soms een beetje excentriek, zoek een man die goed bij mij past. Om daar achter te komen kunnen we maar één ding doen.
|
glitterbibs (54)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Ben een spontane vrolijke vrouw en zoek iemand die niet vies van een avontuurtje is;)-)
|
tjieptjiep (42)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Dag heren, ik kom uit het mooie Friesland. Ik heb een eigen paard en een leuk mooi huisje, heb nog wel meer huisdieren, maar mis eigenlijk nog een gezellige man naast mijn zijde.. Het is niet zo dat ik nu meteen opzoek ben naar een relatie, alleen lijkt het me wel leuk.
|
Zeeuwsmeisje (31)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Hier aan de kust de Zeeuwse kust, lig ik alleen in de zon te genieten in de zomer. Graag zou ik mijn zomeravonden delen met een leuke man die net als ik houdt van strandwandelingen. Samen kijken naar de zonsondergang. Dat is wat ik graag wil..
|
Wanhopia (56)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Wat wil ik?
Ik hoop hier een (wat langere) man te vinden die het leuk vindt om samen dingen te ondernemen, te ontdekken, te delen en beleven met wederzijds respect. Iemand die met beide benen op de grond staat, maar evengoed het kind in zichzelf niet kwijt is. En wees vooral jezelf!
|
rozepaarszwart (29)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Tja, ik ben een kleurrijk persoon haha. Ik ben gek op heerlijke felle kleuren. En dan moet je wel naast me durven lopen.
|
Phoepha (45)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Hey hallo ik ben op zoek naar een leuke en lieve man, eerst voor een leuk gesprek en als het daarin klikt dan wil ik wel graag een date met je afspreken. Zet je wel een leuke foto neer? Je kan mij toch ook zien.......
|
momobooo (42)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Ik zoek een leuke, vlotte vent om gezellige dingen mee te ondernemen.
|
Discreettie (37)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Vertel ik later.
|
Zogemeen (45)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Vertel ik later.
|
Wiedan (33)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Ik woon nu een maand of 3 in het mooie Gelderland. Ik heb alleen geen idee wat er allemaal te doen is. Nu zoek een leuke man/jongen die mij dat kan laten zien en er wat over wil vertellen. Kunnen we samen wat dingen gaan ondernemen en samen bekijken.
|
Mariatje (36)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Hallo ik zal me voorstellen, mijn naam is Maria en een ding heb ik wel met haar gemeen. Ik ben nog altijd maagd. Ja mijn ouders hebben me streng met de bijbel opgevoed en gezegd dat ik me moet bewaren voor mijn huwelijk. Nu ik onder de vleugels van mijn moeder weg ben wil ik wel eens weten wat dat zondige leven is.
|
deenje (55)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Vertel ik later.
|
Sindy_ (31)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Ik ben van blond haar naar donker haar gegaan, waarom? Tja mannen namen mij niet zo serieus met blond haar, dus werd ik maar donker. De vraag aan jou is neem jij mij nu wat serieuzer?
|
Snooppie (29)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Ik begin niet zomaar aan een relatie want als ik ergens aan begin geef ik deze ook niet zomaar op. Echt eisen heb ik niet echt alleen eerlijkheid en respect is toch wel iets wat echt op mijn lijstje staat.
|
Tamiss (60)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Hoi allemaal, ik ben Tamara en op zoek naar een man die mij wil verwennen en liefst voor vaker. Ik ben best een vrouw die er wel pap van lust, dus spijt krijg je echt niet. En als het klikt zou het mooi zijn als er iets van vastigheid uitkomt. Maar dat bekijken we wel, eerst wil ik volop genieten.
|
yasmin (49)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Als je wat weten wilt. .vraag het gerust..ik bijt niet
|
AKKthu (31)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Vertel ik later.
|
SafeAbbey (38)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Mijn naam is Abbey, en ik ben hier helemaal nieuw in. Ik moet dus virtueel ontmaagd worden haha. Ik zoek een leuke man, sportief, die het vakmanschap van veilige sex onder de knie heeft. Kortom, ik ben een fan van het bekende rubbertje. Ik ben vrijgezel, dus geen gedoe met uit het raam klimmen als manlief thuis komt, en zoek bij voorkeur iemand die dat zelf ook is. Ik weiger uit ramen te klimmen. Ik sta open voor een relatie, gebaseerd op wederzijds respect en een leuke tijd in bed. Sex is gewoon heel erg belangrijk in een relatie, toch? Herken jij jezelf hierin? Dan zie ik jouw berichtje hopelijk snel binnen komen.
|
winterzzkou (31)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Een lieve zorgzame meid met humor. op zoek naar pleziertjes.
|
Annemiekepieke (30)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Mijn leven heeft nogal op zijn kop gestaan de afgelopen tijd en ik wil nu weer eens een beetje rust en affectie.
|
laurjojo (63)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Wat begint met koffie en een eerste gesprek kan doorgroeien in iets moois......
|
patriciax (25)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Doordat ik 3 broers heb voel ik me thuis vaak aardig alleen, daarom ben ik ook vaak buiten de deur te vinden. Maar een liefdevolle arm om me heen zou me ook wel een keertje goed doen.
|
Zwanenprinses (35)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Ik voel mij goed en heb een prima leven, toch geregeld heb ik een leeg gevoel, ben jij anders niet degene die mij beter wil leren kennen om die leegte op te vullen?
|
gurlyyyyy (45)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Ik ben een open boek en je mag alles van mij weten, vraag het mij en ik zal eerlijk antwoord geven. Romantisch ingesteld, dus kan leuk worden samen.
|
Akkie (55)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Ik ben niet snel verlegen en ook sta ik niet vaak alleen, over aandacht heb ik ook geen klagen. Alleen heb ik soms het gevoel dat de meeste mannen maar een ding willen en ik wil dat niet zo snel, ik ben niet zo makkelijk om het maar niet zo te noemen. Ik hou er wel van als mannen wat moeite voor me doen en net als ik houden van gezelligheid, romantiek en knuffelen.
|
sneezlee (28)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Leuke spontane meid opzoek naar een leuk gezelschap, hou niet van opdringerige mannen die zeuren.
|
SiSissy (30)

Vrouw zoekt Man Sint-Annaparochie
Kan wel zeggen dat ik een levensgenieter ben, vind het heerlijk om mijn vrije tijd aan zee door te brengen. Nog fijner is het omdat met jou te doen, de man die ik lief heb en die mij zijn liefde verklaard.
|