Liselotje (32)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Vertel ik later
|
Kakie (33)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Tja, dat verschilt per dag...maar over het algemeen we lief ????
|
tiffiii (27)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Vind mezelf eigenlijk nog wat te jong voor een relatie, eerst genieten en als het nu echt goed aanvoelt zeg ik er natuurlijk geen nee tegen.
|
yentl (38)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Gewoon op zoek naar iemand om de fijne dingen in het leven mee te delen. Dit kan echt alles zijn van een goede wandeling tot heerlijk intiem genieten. Het liefst wel iemand die net als ik ook single is.
|
SallyV (44)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Sinds mijn scheiding heb ik even een lange pauze genomen op het gebied van mannen, maar ik ben er wel weer aan toe! Ik zoek een goed verzorgde, stabiele man om wat extra sparkel in mijn leven te brengen. Samen op reis, leuke dingen doen, genieten van de kleine dingen in het leven.
|
cherry (33)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Het liefst zoek ik hier een man om oud mee te worden maar dan heb ik misschien wel iets te hoge verwachtingen! Wel zou het fijn zijn iemand te vinden die mij weer erg laat lachen, mij een goed gevoel kan geven en er ook echt voor mij is wanneer ik hem nodig heb.
|
Sweetcho (34)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Zoet als suiker en plezier gegarandeerd. Leer mij kennen en je zult er geen moment spijt van hebben, daar steek ik mijn handen voor in het vuur. Een spannend idee mochten we besluiten elkaar te zien.
|
Dubbeltjeh10 (44)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Ik zoek een spannende relatie en ben in voor heel veel nieuwe dingen.
|
Jokkebrokki (54)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Ben niet iemand die nog gauw op stap gaat en zo leer ik dus geen mannen kennen. Misschien hier wel. Je houdt van leuke dingen doen samen, erop uit gaan en houd ook erg van vakanties, want dat wil ik ook graag samen doen. Alleen is ook maar weer alleen toch.
|
Angeliquee_kiss (24)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Ik ben misschien niet altijd de droomvrouw van iedereen, maar ik heb echt een onwijs goed hartje. Ik vraag mij af waarom mensen daar niet zo veel naar kijken, kijk jij ook alleen naar het uiterlijk? Of geloof jij mij gelijk als ik zeg dat ik veel te bieden heb? Kus
|
LoLaLotje (34)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Single ben ik nu wel lang genoeg geweest vind ik zelf. Het wordt weer tijd voor een lieve vent in mijn leven, niet dat we nu direct voor de rest van ons leven aan elkaar vastzitten hoor, gewoon regelmatig genieten is voor mij meer dan genoeg, en als we er geen zin meer in hebben stoppen we toch gewoon.
|
Alternativegirl (24)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Als je van alternatieve meiden houdt, dan zit je bij mij goed. Ik ben alles behalve standaard. Zowel uiterlijk als innerlijk.
|
Fuckeff (42)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Het is echt te lang geleden dat ik genoten heb en het verlangen word steeds groter. Heb weer zin om een lekkere beurt te krijgen;)
|
Dubbeldwarsig (49)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Alleenstaand, een groot huis, goede baan en lieve kinderen maar sinds mijn scheiding lijkt niets meer compleet en voel ik me vaak behoorlijk alleen. Zou heel fijn zin als jij die eenzaamheid een beetje kunt opvullen.
|
Moona (44)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Ik ben getrouwd maar niet gelukkig in mijn huwelijk. mijn man is vaak weg voor zijn werk en heeft al jaren geen interesse meer in mij. Hij weet niet dat ik hier op zoek ben naar een minnaar, maar ik heb ook zo mijn behoeftes!
|
Jleen (52)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Vertel ik later.
|
daantjeQ (47)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
In voor een pretje, ben gebonden maar de passie is ver te zoeken helaas. Het lijkt me leuk om weer is te genieten, te voelen wat ik al een hele tijd niet meer gevoelt heb.
|
leefmaar1xxx (25)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Mijn ouders zijn heel streng gelovig en ik ben dat niet! Ik ben het echt helemaal beu om elke zondag twee keer naar die kerk te moeten, ik wil genieten van het leven en dat lukt me op deze manier niet. Graag leer ik hier iemand kennen zodat ik eindelijk echt kan gaan leven, maar mijn ouders mogen hier niet nooit achter komen.
|
Betsykletsie (39)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Wat ik zoek is zo cliché zou zeggen eerst een elkaar leren kennen, gezellig kletsen, kijken of het klikt. Om daarna eens op verder onderzoek uit te gaan of wij iets leuks zouden kunnen ondernemen.Dingen die ik leuk vindt om te doen zijn gezellig terrasje pakken, hapje eten & drinken, wandelen, bioscoopje pakken ect.
|
Zogemeen (45)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Vertel ik later.
|
Claudia567 (25)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Heb een goed figuur en wil graag contact met mannen van elke leeftijd
|
Sonjaah (45)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Ik wist niet dat scheiden zoveel impact zou hebben bij mij maar toch wel. Ik ben er wel overheen maar ik weet wel dat ik er van heb geleerd. Ik wil voorlopig geen relatie maar ik wil iemand waar ik het wel samen gezellig mee kan hebben en leuke dingen mee kan doen.
|
Queenii (52)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Lekker nuchter en hou van lachen, heb ook nooit geen slecht humeur. Avontuurlijk en spontaan zo wil ik mezelf wel omschrijven.
|
Emma50 (57)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Ben een spontane vrouw die wel van een lolletje houd, tevens kan ik ook wel serieus zijn als het moet maar ja een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
|
Silia (44)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Eerlijk, betrouwbare man gezocht voor een date en wellicht meerdere. Ik laat me graag mee uiteten nemen naar een gezellig restaurant en daarna samen naar huis of niet.. Ik vind het echt spannend en weet niet zo goed wat ik hier over mezelf kan schrijven, je mag het me vragen!
|
Wilmeerel (41)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Vertel ik later.
|
Rsorry (25)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Ik hou van luxe, maar niet van verspillen. Ik hou van genieten, maar niet voor alles op order is.
|
Elle (25)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Ik heb al een tijdje een leuke relatie met mijn vriend. Toch kriebelt het hier en daar en wil toch wat meer ontdekken. Ik ben nog jong. Ik heb nog genoeg ervaring op te doen. Leeftijd vind ik niet zo heel belangrijk trouwens hoor. Dat is maar een getal. Als de klik er maar is.
|
sammmy (34)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Er zijn een heleboel leuke dingen die ik hier neer kan zetten, belangrijkste is dat ik opzoek ben naar iemand die weet hoe die mij moet behandelen, lief voor me is, en eerlijk is. Verder ben ik niet zo veeleisend.
|
xerop (25)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
zoek iemand die maximaal 25 jaar is, leuk en gezellig is en het hart op zijn juiste plek heeft. Nee ik zoek geen vaste relatie, maar zoek gewoon een maatje voor net dat beetje meer in mijn leven
|
Lisaaah (45)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Vertel ik later.
|
Rooosjee (55)

Vrouw zoekt Man Sas-van-Gent
Een gezellig praatje, een leuke date, zorg er maar voor, dat ik je niet meer Vergeet! Haha en dan zien we wel weer verder!
|