zeestertje (54)

Vrouw zoekt Man Espel
Wat is er immers relaxter dan bij een ondergaande zon en een klik daarna te dineren. Een wandeling volgt dan vast, en misschien wel rustig naar de zee kijken in een duinpan. Ik moet er toch overnachten want van zee naar huis duurt te lang.
|
Betsykletsie (39)

Vrouw zoekt Man Espel
Wat ik zoek is zo cliché zou zeggen eerst een elkaar leren kennen, gezellig kletsen, kijken of het klikt. Om daarna eens op verder onderzoek uit te gaan of wij iets leuks zouden kunnen ondernemen.Dingen die ik leuk vindt om te doen zijn gezellig terrasje pakken, hapje eten & drinken, wandelen, bioscoopje pakken ect.
|
sorraaya (40)

Vrouw zoekt Man Espel
Weet niet wat ik hiervan moet verwachten, val op donkere mannen liefst anti, laat maar weten als je interesse hebt.
|
Sossolet (25)

Vrouw zoekt Man Espel
Kan wel zeggen dat ik een hartelijke vrouw ben die open staat voor alles en iedereen. Wil weer eens kennismaken met een leuke, charmante man die ook naar een nieuwe relatie uitkijkt.
|
2hilde (26)

Vrouw zoekt Man Espel
Vertel ik later.
|
2getme (29)

Vrouw zoekt Man Espel
Vertel ik later.
|
Rockchick (26)

Vrouw zoekt Man Espel
Op zoek naar een lieve man om gezellig mee op een terrasje te zitten en lekker uit eten te gaan. Lijk jou dat wat? Stuur me dan snel een berichtje!
|
annekes (58)

Vrouw zoekt Man Espel
Na een hele donkere periode in mijn leven ben ik weer toe aan een beetje geluk. Ik hou van wandelen en fietsen en ben ook altijd bezig in huis. Wat zoek ik in een man? Liefde en geborgenheid en op zijn tijd een hele dikke knuffel.
|
zubina (56)

Vrouw zoekt Man Espel
Vertel ik later.
|
gewoonikke (49)

Vrouw zoekt Man Espel
Ik ben vrijgezel en ik kan via de normale manier niet echt een normale man vinden. Altijd is er wel iets mee aan de hand. En dat ben ik nu een beetje zat. Ik zoek een normale man die net als ik van het leven wil genieten.
|
Alleenig (51)

Vrouw zoekt Man Espel
Al 5 jaar alleen en dat ben ik wel een beetje zat, zat van het alleen zijn. Eigenlijk ben ik alles zat.
|
klikklak (33)

Vrouw zoekt Man Espel
Zin een een leuke date!
|
ekstreem (33)

Vrouw zoekt Man Espel
Vertel ik later.
|
gwndana (43)

Vrouw zoekt Man Espel
Ik ben opzoek naar een leuke man tussen 25 en 45 jaar. Geen gigolo want plezier komt van 2 kanten. En ook echt geen knappert want ik ben ook niet perfect. Ben ook maar gewoon dus ben op dat gebied heel erg gemakkelijk.
|
Dollelove (32)

Vrouw zoekt Man Espel
Wel spannend dit, want ik heb nog nooit aan internet daten gedaan. Dus het is voor mij de eerste keer. Zoek een leuke vent om een serieuze relatie mee aan te gaan. Ben spontaan, gezellig en kan ook wel eens een tikkeltje ondeugend zijn.
|
Amily (37)

Vrouw zoekt Man Espel
Vertel ik later.
|
tanni (48)

Vrouw zoekt Man Espel
Het is leuker om met iemand te praten die niet te lange en te dure woorden gebruikt maar gewoon lekker simpel zegt: wat doen we met de lunch? En hopelijk kunnen we dan eens kijken hoe het klikt
|
Lichtigpunt (43)

Vrouw zoekt Man Espel
Nieuw hier, zie er niet slecht uit maar ben ook geen model, is zien wat er hier zoal kan gebeuren.
|
VerslaafdeX (52)

Vrouw zoekt Man Espel
Gebonden... So what?
|
Marietje1231 (53)

Vrouw zoekt Man Espel
Vertel ik later.
|
cougartje (54)

Vrouw zoekt Man Espel
vrolijke, reislustige, positieve vrouw op zoek naar een maatje om leuke dingen mee te doen.
|
fashioncleur (55)

Vrouw zoekt Man Espel
Vertel ik later.
|
Ikwacht (45)

Vrouw zoekt Man Espel
Mijn goede eigenschappen zijn vrolijk, goed kunnen luisteren en gezellig. Mijn minpunten zijn perfect willen zijn, eigenwijs en negatief zijn. Hopelijk hebben mijn slechte kanten je niet afgeschrikt en vind je het leuk om met mij in contact te komen. Dan hoop ik dat ik je berichtje mag lezen waarin jij jezelf voorstelt. Dan kunnen we kijken of we tot een date kunnen komen.
|
NieuwLeventje (38)

Vrouw zoekt Man Espel
Helaas ben ik een lange tijd ziek geweest en heb ik geen tijd gehad om te genieten van het leven. Nu is het moment daar en kan ik weer gaan genieten. Ik zoek een man die dat samen met mij wilt gaan doen. Leeftijd doet er niet zo veel toe als jij maar leuke gesprekken kan voeren en geen discussie uit de weg gaat ben ik al geïnteresseerd.
|
Co_COrnelia (46)

Vrouw zoekt Man Espel
Dol op snoep, maar mis nog een snoepje:) Ga jij misschien mijn volgende snoepje worden?
|
radelooosje (28)

Vrouw zoekt Man Espel
Ik weet het even niet meer. En ik ben dus dringend op zoek naar wijze raad.
|
Sara1966 (56)

Vrouw zoekt Man Espel
Hallo luitjes... op zoek naar een leuke, lieve, stoere man om nog iets van het leven te maken. Ik ben single en woon in het mooie Zeeuwse land. Ik heb een leuke baan, allemaal niks mis mee. Denk jij dat jij mij kunt weerstaan? Ik mag dan wel wat ouder zijn, maar in bed kan ik een heerlijke stoeipoes zijn. wat wordt het? Ja? Of ga jij een deurtje verder.
|
ImFromy (43)

Vrouw zoekt Man Espel
Vertel ik later.
|
clarinda465 (46)

Vrouw zoekt Man Espel
Altijd een druk leven gehad en altijd maar gedacht aan het werk en aan niets anders. Er moet toch wel meer te vinden zijn. Romantisch is wel mijn woordje. Als je mij vraagt voor een film en een etentje met een lekker wijntje erbij kun je mij heel snel om hebben.
|
azsunshine (36)

Vrouw zoekt Man Espel
Ik heb er lang over moeten nadenken of ik wel een oproepje zou plaatsen, want na mijn laatste relatie sta ik daar wel sceptisch tegenover. Ik vind het heel moeilijk iemand weer in vertrouwen te nemen maar wil er toch weer voor gaan, niet van plan om eeuwig vrijgezel te blijven!
|
pooh-bear (25)

Vrouw zoekt Man Espel
Vertel ik later.
|
ellen7 (25)

Vrouw zoekt Man Espel
Je weet hoe je een meid als ik moet behandelen. Met veel respect en liefde, je krijg het dan dubbel terug. Respect is tegenwoordig zo ver te zoeken jammer genoeg dus wie weet vind ik hier wel de man die dat nog wel in zich heeft.
|