caisa (31)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Zelf ben ik een beetje verlegen en vind het daarom eng om een man aan te spreken. Daarom zoek ik iemand via deze weg waar ik eerst even mee kan kletsen. Heel benieuwd of ik snel een leuke reactie krijg.
|
Pupsii (37)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Vertel ik later.
|
Tintinnn (31)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Voordat je me nu direct vraagt of ik je wil bellen, mailen, cammen of whatever wil ik je toch eerst leren kennen, ik heb geen zin om gestalkt te worden door oude enge griezels, als ik je vertrouw geef ik je mijn nummer vanzelf wel.
|
Ingm (53)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Vertel ik later.
|
Rollingeyes (33)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Het is wel een verveling aan het worden wat betreft een gezonde dosis spanning zeg. Wat je allemaal wel niet moet doen om tegenwoordig een leuke vent aan de haak te slaan die niet saaaai is.. Hoop hier een leuke vlotte vent tegen te komen
|
Twijfeltj555 (57)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Een leuke vrouw, zit lekker in me vel alleen mis ik gewoon wat in me leven. Hoop wat gezelschap te kunnen vinden!
|
Rooslied (28)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ik ben op zoek naar warmte en veel lol en liefde.
|
Wilke (39)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Hoi, Ik komt uit Utrecht en ik ben opzoek naar een fijne man voor een lekker avontuurtje.
Na mijn scheiding heb ik het rustig aan gedaan, maar wil weer volop terug in het leven en dan graag met een man die lief is voor mij maar geen claimgedrag vertoont. Ben je zo ingesteld dan kunnen we het echt heel mooi hebben samen, ik ga er voor. En wie weet, is er een klik.
|
pixymama (53)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Vertel ik later.
|
Zonnetjeinhuis (42)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Als ik niet aan het werk hoef ga ik heel graag op vakantie of een beetje de wereld verkennen, ik zou heel erg graag een man treffen die ook wat avontuur in zijn leven wil hebben.
|
Wulpse (45)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ik ben niet opzoek naar een relatie maar wel iemand die ik af en toe kan ontmoeten om daar spannende tijden mee te beleven. Zoek jij ook geen relatie alleen maar de lusten en niet de lasten?
|
Ctia (32)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Vertel ik later.
|
Paradox (55)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Soms lijk je alles te hebben in het leven maar mis je net die arm om je heen.
|
Creapy (28)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Wat ik hier zoek? Op dit moment vooral gezelligheid, en dan kijken wat er verder kan ontstaan... wie weet...
|
Helppmijis (43)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
ik ben een alleen staande moeder die het alleen zijn zat is .ik ben erg lief en sociaal de rest kom je zelf wel achter
|
Leanna (39)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Zou jij mij kunnen afremmen in mijn leven, ik draaf maar door en vind alles even leuk. En dat is voor anderen minder leuk dus wie durft het aan om mij te temmen en mij tot rust te laten komen in zijn armen. Samen in stilte van elkaar te genieten, daar verlang ik naar. Nu hopen dat ik wat duidelijk ben, anders staat vragen vrij hoor.
|
Rosanna (24)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Voor mij is dit de eerste keer, niet alleen dat ik op zoek ga naar een man, maar alles is mijn eerste keer. hoop op een iets oudere man die mij alles wilt leren.
|
Frizzjes (60)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ik ben op zoek naar een maatje voor warmte en gezelligheid
|
Riverside (34)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ik hoop dat ik hier eindelijk die leuke jongeman leer kennen die ik al zo lang zoek. Ik ga wel voor eeuwige liefde. Mijn trefwoorden zijn trouw, eerlijk, respect, lief, sexy en spontaan. Kan jij je hier in vinden. Dan ziet deze tikkeltje gekke meid je berichtje graag tegemoet.
|
bloeming (38)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Zelfstandige en heel vrolijke dame, met beide benen op de grond, goed voor elkaar maar alleen is ook echt niet altijd alles. Heb een groot appartement en er is genoeg plek voor twee. Als je zin hebt een drankje met me te gaan doen laat dan even iets weten.
|
dewie (42)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Op zoek naar een man die gewoon zichzelf is en zich niet anders voor doet, want daar hou ik niet van. Ik kan zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is, maar het oog wilt ook wat, maar het belangrijkste is dat je lief voor me bent.
|
Natuurwandeling (27)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Als je mij blij wilt krijgen, dan moet je mij uitnodigen voor een lekker dagje de natuur in. Dan voel ik mij helemaal geweldig. Gaan wij samen alle mooie plekjes ontdekken?
|
izabella (33)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ik wil je graag alles van mij laten ontdekken, benieuwd of je het aandurft met mij.
|
yummie (41)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ik snap zelf niet waarom ik elke keer afgewezen wordt. Ik doe toch echt iets fout maar wat weet ik echt niet. Mijn man wijst mij ook elke keer af en ben dat nu echt zat. Ik ga nu mijn eigen weg en hoop iemand te vinden die mij de moeite waard vindt en het samen met mij leuk wilt hebben.
|
Blozen (36)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Inmiddels heb ik mijn wilde jaren een klein beetje achter mij gelaten en is het tijd om mij te gaan settelen. In het begin was het best aangenaam om alleen te zijn, maar nu? Het begint nu toch te kriebelen om aan mijn toekomst te werken.
|
Doo (55)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Nu hoop ik dat ik hier een aardige man kan vinden. Een poos geleden ben ik gescheiden maar wil toch weer echt genieten. Waar ik van hou is, leuke dingen ondernemen, knuffelen, zoenen, maar ook op de bank zitten, samen genieten dus van veel dingen.
|
DaisyDuck (48)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Wie had ooit gedacht dat ik hier ooit zou staan. Nadat mijn man me bedroog en verliet voor zijn jongere secretaresse en ik nu al 2 jaar alleen ben. Tijd voor wat nieuws dus.
|
Feestbeestt (37)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ik hou van feesten! Hoe meer feest hoe gezelliger ik word. Ik zoek nu nog een leuke jongen of man die samen met mij zin heeft in een feestje!!
|
Fijnmaarklein (39)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ik doe mijn best om boven je uit te komen, maar dat zal toch niet lukken. En wel als je mij optilt, ik ben best lenig dus je kan alle kanten op.
|
kimhihi (31)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Kom je uit de buurt? Als ik je leuk vind en het klikt tussen ons hebben we wat mij betreft al heel snel een date.
|
Roepmaar (53)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ik ben hier lid geworden omdat ik niet zomaar een man ergens op pik. Ben op zoek naar een lieve man die met mij samen lekker wil genieten, dit kan een leuke reis zijn of een stedentripje.. Ik vind het maar niks om steeds alles alleen te moeten doen.
|
Wendell_ (23)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Het zoeken naar een man kan niet zo moeilijk zijn, maar de juiste man vinden is toch wel een hele uitdaging. Ik snap niet hoe mensen hier zo snel in kunnen slagen, ben jij iemand die mij wel ziet zitten?
|