shartyw (39)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Vertel ik later.
|
Tuha (56)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Bestaat de normale man nog? Daar zoek ik al een tijdje naar.
|
Mynameis (38)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Vertel ik later.
|
Lorijn (24)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ben sinds kort verhuisd en kan hier nog geen mensen en probeer via deze weg mensen in de omgeving te leren kennen en misschien wel die ene leuke jongen om mijn leven mee te delen.
|
unknowgirl (24)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Een roosje voor jou, dat ben jij misschien wel waard. Ik geloof er in dat jij een hele liefdevolle man bent, of heb ik de verkeerde uitgekozen?
|
ringelsingel (48)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ik, jij Wij? Misschien kan dat zomaar zijn als er een klik is. Het begint met een gesprek en dan zien we verder..Ik ben gezellig en ongebonden. Ik hou van humor. Hopelijk ben ik die gene die jij zoekt!
|
Makemyday (30)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Een relatie hoef ik niet, leuke tijden beleven wel. Samen naar de film, ergens drinken en dan zien we wat de avond en nacht ons zal brengen :D
|
Jeskekrr (46)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Vertel ik later.
|
Samen_z111n (29)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Voor meer foto’s stuur je me maar een pb, als ik niet reageer heb ik gewoon geen interesse in je;)
|
AnnMiek (54)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ik ben alleen maar dat vind ik niet zo erg hoor. Ik vermaak me prima. Alleen mis ik de warmte om me heen en als ik thuis kom om mijn verhaal te doen.
|
sy-l (37)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Eerst een gezellige date dan......
|
Mijntjemijn (35)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Vertel ik later.
|
Reneetjuuh (25)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ben gek op festivals, vakanties en mijn vrienden. Ik heb een leuk leventje maar ik mis alleen nog wat spanning in de liefde. Ik heb ook nog nooit een relatie gehad dus ik zou nog niet echt weten hoe dat is. Wie o wie gaat mij daarbij helpen?
|
dianadd (49)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Array
|
evalin (47)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Jeetje mina dat ik mezelf na al die jaren dan toch hier neer ga zetten en mezelf moet gaan aanprijzen aan allemaal leuke heren. Ik kan je wel vertellen dat je alleen maar hoeft te reageren als je serieus bent want dat ben ik ook. Over mij kan ik makkelijk en kort zijn ik kijk niet graag terug naar het verleden want dat is geweest, ik wil weer verder naar de toekomst en het liefste met een leuke en aardige jongeman. Een klein beetje gek mag je wel zijn want daar hou ik ook wel van.
|
Hmmmandy (63)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ben een beetje kinky maar kan ook genieten van een lekkere massage en een goede knuffel. Welke man mag ik eens behagen buiten de deur.
|
Smileymore (45)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Je zult mij nooit chagrijnig zien of dat ik nukken ineens ga hebben, vrolijkheid brengt het beste in mij naar boven. Hopelijk kan ik ook een hoop humor met jou beleven, dat zou ik geweldig vinden!
|
andreastout (46)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
opzoek naar iemand met een goed humeur. Als er ook nog een lekker lichaam aan vast zit is dat alleen een plus maar zeker geen must.
|
Exbyebye (46)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ben gezellig lief en altijd vrolijk. Nu alweer een hele tijd alleen. Kijk wel eens vaker naar een pornofilm en wil ook eens op een hardere manier bezig zijn. Heb al een paar fantasieën gezien.
|
badb (32)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Klets graag en ben een openboek, vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
|
yummie (41)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ik snap zelf niet waarom ik elke keer afgewezen wordt. Ik doe toch echt iets fout maar wat weet ik echt niet. Mijn man wijst mij ook elke keer af en ben dat nu echt zat. Ik ga nu mijn eigen weg en hoop iemand te vinden die mij de moeite waard vindt en het samen met mij leuk wilt hebben.
|
Roxxsee (39)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Vertel ik later.
|
Veron (46)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ik zit in de auto onderweg naar weet niet waar, ik hoop natuurlijk onderweg naar jou. Een lekkere jongeman met gespierde armen die mij lekker kan vasthouden en die er tegen kan dat hij wat tegengas krijgt van mij. Ben jij die man die zich hierin kan vinden dan hoor ik het graag van je.
|
CLukkie (29)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ik ben een vrolijk, open minded persoon die graag nieuwe mensen leert kennen.
|
chavella (26)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
ik zoek een leuke gezellige iemand. Misschien word het wel wat
|
Doraaah040 (48)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ik wil heel graag een leuke man ontmoeten waar ik het erg gezellig mee ga hebben. Eerst wil ik graag dat wij elkaar beter leren kennen door middel van bijvoorbeeld een etentje of een drankje. Als dat klikt kunnen we kijken of wij meer dingen gemeen hebben. Je moet in ieder geval wel wat geduld met mij hebben want ik ben wel voorzichtig met wie ik afspreek.
|
Whahagrappie (33)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Vertel ik later.
|
Vreugdedans (45)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Het is relatief nieuw voor mij dit alles, het mag van mij best een beetje aan de spannende kant zijn.
|
Snelledees (32)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Vertel ik later.
|
Lilalorvvvv (35)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Jong getrouwd en ook helaas alweer jong gescheiden. Nu wel zo vrij als een vogel, buiten mijn werk heel veel tijd over en ik ben niet van plan eeuwig alleen te blijven, dat begint me nu alweer tegen te staan namelijk.
|
Flitsvoorbij (54)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ik ben een vrouw met normaal postuur en mooi uiterlijk. Ik laat het hier gewoon op me afkomen.
|
Nobooddyy (59)

Vrouw zoekt Man De-Wijk
Ik heb geen zin om als eeuwige vrijgezel door het leven te gaan, ben nu toch al wel wat jaartjes alleen. Dus woon je in gelderland en zin mij te leren kennen dan graag;)
|