Vrijgezellige (26)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Single en geniet met volle teugen van mijn leven. Daarom hoef ik die verplichtingen ook niet hebben, gewoon geregeld eens afspreken en er een leuke tijd van maken is voor mij voldoende, have fun en enjoy every minute of it!
|
Ukkepukje (31)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Ik wil heel graag leuke mannen ontmoeten om leuke dingen te ondernemen of gezellig te kletsen. Meer heb ik niet nodig. Nu voel ik me vaak eenzaam en dat ben ik een beetje zat.
|
kristie (36)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Hallo lieve mannen, ik ben een gezellige vrouw, eerlijk en een goed gevoel voor humor, vind ik trouwens ook belangrijk in een man. Ik zit hier niet voor een avontuurtje maar uiteindelijk toch wel voor iets meer dan dat.
|
wififi (53)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Ik voel me goed, heb al een aantal teleurstellingen gehad en hoop dat ik toch een keer een leuk iemand mag tegenkomen.
|
Fruitvliegje (44)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Ik ben een vrouw die altijd wel in is om nieuwe personen te leren kennen. Af en toe kan ik ook aardig flirten, ik zoek daarom een man die in ieder geval niet jaloers is aangelegd.
|
bambastico (33)

Vrouw zoekt Man De-Krim
ik ben een leuke meid ben lief schattig zorgzaam en mischien jou toekomstige date! x-x-x
|
pooh-bear (25)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Vertel ik later.
|
man-on (37)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Heb nog maar 1 serieuze relatie gehad, dus weet ook niet wat het is met een andere man, heb vrij weinig dingen gedaan en uitgeprobeerd en het begint onderhand toch wel te kriebelen om mijn grenzen te verleggen.
|
DelLange (36)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Opzoek naar een romantische man... Ben jij dat?
|
steffiemass (29)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Leuke en zelfverzekerde dame die opzoek is naar een leuke vriendschap. Ik hoef niet meteen een relatie, maar beginnend met een goede vriendschap is ook goed.
|
Stresskipkop (48)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Laat graag aan mezelf sleutelen maar ben toch mezelf =) Zoek een man die me neemt zoals ik ben
|
halfazn (34)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Vertel ik later.
|
tamarab (49)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Meer dan een avondje gezellig samen zijn zit er voorlopig niet in. Ik heb wel de hoop dat als deze avondjes goed verlopen dat er vanzelf wel meer in kan gaan zitten.
|
Violette (49)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Echt veel wensen heb ik niet maar ik wil er wel een gezellige tijd van maken met elkaar en ik ben niet op zoek naar een eendagsvlieg maar iemand om vaker iets meet te gaan doen. Uiterlijk is niet het belangrijkste, een goed karakter wel.
|
Suzanne_Flevo (39)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Mijn ouders maken zich een beetje zorgen, ik ben 32 jaar en nog steeds vrijgezel. Ze zeggen steeds tegen mij, Suzan, wanneer neem je nu eens een man mee naar ons toe. Nou ik dacht bij mijzelf, laat mij eens een poging wagen.
|
Whahagrappie (33)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Vertel ik later.
|
Zizoooo (31)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Vertel ik later.
|
Roepmaar (53)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Ik ben hier lid geworden omdat ik niet zomaar een man ergens op pik. Ben op zoek naar een lieve man die met mij samen lekker wil genieten, dit kan een leuke reis zijn of een stedentripje.. Ik vind het maar niks om steeds alles alleen te moeten doen.
|
Maatjegezocht (35)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Al jaren word ik best vaak gepest om hoe ik eruit zie, natuurlijk weet ik dat ik niet de slankste ben of geen model, maar maakt dan mijn hart dan ook minder?
|
Selfie (48)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Hou jij net als ik ook van lekker winkelen en lekker op een terrasje zitten? Ik ben pas verhuisd en heb weinig vrienden. Nu zoek ik dus gezellige mensen om mij heen. En wie weet als er een klik is dat er meer in zit dan vriendschap.
|
Kristiena (31)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Ik ben een meid die op zoek is naar dromen, die van mezelf waarmaken en samen met jou nieuwe te maken. Ik ben niet op zoek naar mijn droomprins want die ziet er in elke droom steeds anders uit en ik denk ook niet dat hij echt bestaat, daarom gaat mijn wens dan ook uit naar een stoere man die niet bang is om zijn dromen bloot te leggen.
|
Sjag (33)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Vertel ik later.
|
ingridjuh (48)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Ik heb een goede baan en een leuke huisje en een hechte vriendenkring, mijn leven is bijna compleet, maar dat ene ontbreekt nog in mijn leven, en dat is een leuke man waarmee ik het kan delen. Want als ik s avonds thuis ben zou ik wel graag tegen een lekkere man op willen kruipen en samen ontspannen op de bank willen zitten.
|
Gine (55)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Volgt nog, wil ik nog even over nadenken , daar ik mezelf niet als verkoopwaar wil presenteren.
|
Fijnproever (34)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Vertel ik later.
|
Jhanna (47)

Vrouw zoekt Man De-Krim
He jij daar, ja jij, die dit nu leest. Nieuwsgierig naar mij? Ik ben Johanna uit Oss. Ik werk op een advocatenkantoor. Ik ben single, moeder van een dochter en vind dat ik al veel te lang alleen ben. Mijn dochter gaat dit jaar oor het eerst niet meer met mij op vakantie. En wat moe ik? Wie vrolijk mij een beetje op?
|
katrinaaah (38)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Ik ben een spontane, leuke en aardige jonge vrouw en ben opzoek naar een leuke, aardige en lieve vent! In het dagelijks leven ben ik druk met van alles en nog wat en zoek iemand waar ik mezelf bij kan zijn, mee kan relaxen en me op af kan reageren als dat moet!
|
DramaQueeny (26)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Toneel is mijn absolute passie. Dan ben ik helemaal mijzelf en voel ik mij vrij. Wie zou een show van mij willen zien?
|
Felisia (28)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Nee ik flirt niet, ik zou niet durven. Ik ben gewoon heel aardig tegen iemand die bijzonder aantrekkelijk is. Nu zie je het probleem wel aankomen denk ik, ik kan niemand vinden die dat is. Maar hier lopen er wel genoeg rond denk ik zo.
|
Flirterig (40)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Flirten zit in mijn bloed, je mag mij een keer mee uitnemen en dan gooi ik al mijn charmes in de strijd. En dan ben ik heel erg nieuwsgierig naar jouw reactie.
|
sushiim (33)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Vertel ik later.
|
denyse (29)

Vrouw zoekt Man De-Krim
Toe aan een leuke jongen/man in mijn leven. Alleen hier wonen er niet veel, allemaal boeren ahum. Dus je hoeft niet persé in de buurt te wonen maar vervoer is wel handig. Samen veel lol maken en lekker gek doen en ik sta zeker open voor meer!
|